دلخوشی

خرید بک لینک

همه ی دلخوشی ام بود کنارت باشم
توی تقویم خودم فصل بهارت باشم
تو که دریایی و من ماهی تنگی کوچک
این چنین بود که یک عمر دچارت باشم
ماه بودی که شبی عکس تو در آب افتاد
و خدا خواست که دائم در مدارت باشم
مثل اهوازی و خون گرم ولی درد آلود
کاش میشد که خودم گرد و غبارت باشم
یا در آغوش بگیرم تن رنجور و پریشانت را
یا که تا آخر این قصه حصارت باشم
همه ی دلخوشی ام دیدن لبخندت بود
این دلیلیست که راهی دیارت باشم

#سجاد_صادقی


+ نوروز باستانی پیشاپیش مبارک

+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۵ساعت 8:49 توسط سجاد صادقي |
وبلاگ رسمی سجاد صادقی...

ما را در سایت وبلاگ رسمی سجاد صادقی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 16:45

صفحه بندی