صحرا

خرید بک لینک

تهران چه فرقی میکند با شهر من وقتی
خالیست از تو دائما کوچه خیابانش ؟
من دیده بودم در خودم صحرای غمگینی
که خشک تر شد از غم و درد بیابانش
ای کاش میشد مرهمی باشی به امیدِ ...
تسکین زخم کهنه و درد  فراوانش
باید برای روزهای بعد کاری کرد
این روزها به تار مو بند است ایمانش
وقتی کسی تصمیم میگیرد،کم باشد
یعنی فراهم بوده و هم هست امکانش
لعنت به تهران* بدون تو به آزادی
لعنت به هرجا رفته ام خورده به زندانش
صحرا به صحرا گشته ام اما نشانی نیست
از ابرهای بی قرار و شهر بارانش !
من دشت حاصلخیز و خاک تازه ای بودم
باید کسی کاری کند حالا به جبرانش

* کاشان
 

#سجاد_صادقی

+ نوشته شده در  پنجشنبه یازدهم شهریور ۱۴۰۰ساعت 8:54&nbsp توسط سجاد صادقي  | 

وبلاگ رسمی سجاد صادقی...

ما را در سایت وبلاگ رسمی سجاد صادقی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 15:16

صفحه بندی