
تهران چه فرقی میکند با شهر من وقتیخالیست از تو دائما کوچه خیابانش ؟من دیده بودم در خودم صحرای غمگینیکه خشک تر شد از غم و درد بیابانشای کاش میشد مرهمی باشی به امیدِ ...تسکین زخم کهنه و درد فراوانشباید برای روزهای بعد کاری کرداین روزها به تار مو بند است ایمانشوقتی کسی تصمیم میگیرد،کم باشدیعنی فراهم بوده و هم هست امکانشلعنت به تهران* بدون تو به آزادیلعنت به هرجا رفته ام خورده به زندانشصحرا به صحرا گشته ام اما نشانی نیستاز ابرهای بی قرار و شهر بارانش !من دشت حاصلخیز و خاک تازه ای بودمباید کسی ...
ادامه مطلب