
دلم مهمان پذیری دنج ، اقامت بررسی از مرجع میکنی طبق کپی رایت بانو ؟اگر دعوت کنم از تو ، اجابت بررسی از مرجع میکنی طبق کپی رایت بانو ؟تلنبار است اندوهی درون سینه ی تنگمدچارم من به تنهایی ، طبابت میکنی بانو ؟تو را از دور میدیدم شبیه درد و زخمی ، ترولی با ا...
ادامه مطلب
صدایم می زنی آقا ، خطابت می کنم بانوبرای دیدنت دل را ، به دریا می زنم بانواز آن روزی که مهر تو نشسته بر دلم بایدبگویم که گرفتار دو چشم تو منم بانوسراپا شور و شعرم من برای آرزوهایتهمین حالا که در حال ترانه گفتنم بانوبه پروانه شدن با تو امید وافری دارمبه جای خود به دور تو که پیله می تنم بانوکجا پیدا کنم وقتی که رودرروی تو باشم ؟!همین مصراع هم کافیست برایم مغتنم بانوبفهمانم به دنیا که زلالی مثل آیینه ...و من از نسل دل غمگین سنگ آهنم بانوتو را می خواهمت حتی اگر از نسل بارانیتگرگم ، باد و بورانم، شبی...
ادامه مطلب